Hallo Zusammen
Habe Gestern eine E-Mail von einem Casino erhalten wo ich eine kurze Zeit lang gespielt habe.
Bei diesem Casino bin ich auch schon seit ein paar Monaten gesperrt. (Selbstsperre)
Das Mail beinhaltete folgendes:
Dear Customer,
We are writing regarding recently made chargeback(s) on your account. Total amount of transaction(s) is xxxx EUR.
Please be advised that in the event of chargeback at the account, the casino reserves the right to:
- claim further damages and financial losses from the player;
- close player's personal account and/or discard all and any winnings gained as a result of such act or attempt to act.
Moreover, we would like to claim a full compensation of the amount mentioned above in accordance with the T&C.
We would appreciate it if you process our claim and get back to us on this matter as soon as possible. You can reach us via this email address support@xxxx.com.
Your account is closed per administration's decision due to that activity (i.e. violations of the T&C). Thank you for your time and consideration.
Regards,
xxxx casino support team
Habe direkt auf mein Bankkonto geschaut aber keine Zahlung oder sonst etwas erhalten.
Auf Anfrage wurde mir gesagt das die Chargebacks über SOFORT/Klarna getätigt wurden.
Ich habe jedoch nichts in Auftrag gegeben, weder hatte ich Kontakt mit SOFORT / Klarna.
Hatte jemand von euch schon einen ähnlichen Fall?
Danke!